Webbased Welzijn Software Voordelen

Voordelen


Voffice biedt voor meerdere lagen binnen uw organisatie de ideale uitkomst. Meer weten? Lees dan hieronder verder!

Voor managers

  • integrale karakter van Voffice maakt adequate sturing en tijdige bijsturing mogelijk en vergemakkelijkt de prestatieverantwoording
  • elk moment inzicht in de stand van zaken; snel de gewenste managementinformatie voorhanden
  • gegevens zijn eenduidig en op alle niveaus beschikbaar, per individu, team, afdeling en organisatie(overstijgend)
  • geen zoektochten meer i.v.m. onderling afwijkende gegevens, geen frustraties, geen verloren tijd
  • beleidsdocumenten, personele regelingen, projectverslagen, contracten, verwijzersinformatie, artikelen e.d. kunnen eenvoudig centraal beschikbaar worden gesteld; dit scheelt veel tijd aan zoekwerk en interne telefoontjes
  • samen aan (beleids)stukken werken is heel gemakkelijk
  • even onderweg of ‘s avonds inloggen is geen probleem, u kunt uw werkzaamheden flexibel indelen, geen ‘dwang’ van het systeem
  • u kunt zich maximaal op uw kerntaken richten

Voor ondersteuning

Financiële administratie

  • geïntegreerde aanwezigheid van alle relevante informatie (verantwoordingen, uren) maakt Voffice zeer geschikt voor (voorbereiding op de) facturatie
  • inkomende facturen kunnen eenvoudig ingevoerd en ingescand worden en zijn met enkele muisklikken te koppelen aan (akkordering voor) betalingen
Secretariaten/Recepties
  • door integratie van modules hoeven gegevens maar eenmaal geregistreerd te worden
  • doorgevoerde wijzigingen worden automatisch doorvertaald binnen het gehele systeem; dit voorkomt dubbel werk en vermindert de kans op fouten
  • de centrale agenda is erg handig bij het plannen en wijzigen van afspraken; u kunt ook zien waar personen zich bevinden>
  • via de agenda wordt de organisatie beter bereikbaar en kan er op secretariaten goede service worden verleend
  • met de centrale beschikbaarheid van namen en adreslijsten is het heel eenvoudig om mailings te versturen; door het koppelen van verschillende kenmerken aan personen zijn gemakkelijk subdoelgroepen te creëren aan wie iets moet worden toegestuurd
  • Voffice is te koppelen aan de website: nieuwsberichten (met illustraties) die binnen het systeem worden aangemaakt, verschijnen bij publicatie direct op de website
  • gegevens zijn via meerdere ingangen in te zien; zo kunnen secretariaats- en receptiemedewerkers, ondanks beperkte autorisaties, mensen met vragen snel helpen of doelgericht doorverwijzen

Referenties

Referenties van Vict Informatici

LEVGroep Logo
Nieuws

Volg het nieuws over Vict Informatici

Social Media

Vict Informatici is te volgen op Social Media

Contact

Vul hieronder uw gegevens in om contact met ons op te nemen.

Contactgegevens

Vict Informatici
Postbus 555
5600 AN Eindhoven
Stratumsedijk 20
5611 ND Eindhoven
Vict Informatici
T: 040 - 23 23 300
F: 040 - 23 23 301
E: info@vict.nl

Blijf op de hoogte!