Stratumsedijk 20 • 5611 ND • Eindhoven
Online software voor de zorg- en welzijnsbranche
VOORDELEN
Alles in één werkomgeving
Gebruikersvriendelijk en uiterst veilig
Overal en altijd toegankelijk
Voordelen
Voffice biedt voor meerdere lagen binnen uw organisatie de ideale uitkomst. Meer weten? Lees dan hieronder verder!
Voor managers
- integrale karakter van Voffice maakt adequate sturing en tijdige bijsturing mogelijk en vergemakkelijkt de prestatieverantwoording;
- elk moment inzicht in de stand van zaken; snel de gewenste managementinformatie voorhanden;
- gegevens zijn eenduidig en op alle niveaus beschikbaar, per individu, team, afdeling en organisatie(overstijgend);
- geen zoektochten meer i.v.m. onderling afwijkende gegevens, geen frustraties, geen verloren tijd;
- beleidsdocumenten, personele regelingen, projectverslagen, contracten, verwijzersinformatie, artikelen e.d. worden eenvoudig centraal beschikbaar gesteld; dit scheelt veel tijd aan zoekwerk en interne telefoontjes;
- samen aan (beleids)stukken werken is heel gemakkelijk;
- even onderweg of ‘s avonds inloggen is geen probleem, u kunt uw werkzaamheden flexibel indelen, geen ‘dwang’ van het systeem;
- u kunt zich maximaal op uw kerntaken richten.
Voor ondersteuning Financiële Administratie
- geïntegreerde aanwezigheid van alle relevante informatie (verantwoordingen, uren) maakt Voffice zeer geschikt voor (voorbereiding op de) facturatie;
- inkomende facturen kunnen eenvoudig ingevoerd en ingescand worden en zijn met enkele muisklikken te koppelen aan (accordering voor) betalingen.
Secretariaten / Recepties
- door integratie van modules worden gegevens maar eenmaal geregistreerd;
- doorgevoerde wijzigingen worden automatisch doorvertaald binnen het gehele systeem; dit voorkomt dubbel werk en vermindert de kans op fouten;
- de centrale agenda is erg handig bij het plannen en wijzigen van afspraken; u kunt ook zien waar personen zich bevinden;
- via de agenda wordt de organisatie beter bereikbaar en wordt er op secretariaten goede service verleend;
- met de centrale beschikbaarheid van namen en adreslijsten is het heel eenvoudig om mailings te versturen; door het koppelen van verschillende kenmerken aan personen zijn gemakkelijk subdoelgroepen te creëren aan wie iets moet worden toegestuurd;
- Voffice gekoppeld koppelen aan de website: nieuwsberichten (met illustraties) die binnen het systeem worden aangemaakt, verschijnen bij publicatie direct op de website;
- gegevens zijn via meerdere ingangen in te zien; zo kunnen secretariaats- en receptiemedewerkers, ondanks beperkte autorisaties, mensen met vragen snel helpen of doelgericht doorverwijzen.